Årets første bryllup!

2. February 2017 17:46  /  Ukategorisert

Til helgen starter bryllups sesongen 2017.

Jeg skal ta bilder i et vinterbryllup på Moldegård i Os kommune. Paret heter Eirik og Anniken og de har bestemt seg for å holde vielsen ute i parken. Det er første gang jeg tar bilder ute i en vielse og ser veldig frem til seremonien og hva den har å by på av motiver og utfordringer. Etter vielsen skal vi ta bilder nede ved sjøen i landlige omgivelser. 🙂 Dette blir gøy!!

Om du leser dette og er på utkikk etter fotograf til sommeren, ta gjerne kontakt og se på mine priser! Jeg har fortsatt flere datoer ledig!!

0202

Bildet viser en smakebit av location vi skal bruke! 😀

Leila Hafzi publiserte bildet mitt :)

I påskeferien fikk jeg oppdrag av venninen min Mirjam Berg om å ta bilder av hun. Hun jobber som danser og hadde nettopp jobbet for Leila Hafzi. Mirjam fikk låne en an kjolene til den kjente stavanger designeren for å danse på en konsert i støtte for hjelpe organisasjon.

Vi tok en rekke dansebilder i Domkirken. Det var virkelig magisk å ta bildet av kjolen sammen med en så dyktig modell. Inspirerende og gøy.

God påske!

3. April 2015 16:16  /  Ukategorisert

Ønsker alle en riktig god påske med kos og hygge!
Min påske»ferie» har vi fått besøk av Josias, Miriam og Julian som blir her hele helgen. Vi skal spise god mat og hygge oss.

God påske!

Kalalau trail på Hawaii

24. March 2015 16:27  /  2015, Reise
Kalalau trail på  Hawaii

I Januar/februar dro vi på ferie til Hawaii. Vi dro til øyen Kauai «Garden Island» som bydde på en unik natur opplevelse. Hovedmålet med å reise til akkurat den øyen var nemlig å gå Kalalau trail som er en 18 km lang gåtur inn til et paradis av en strand. Der var vi i flere dager og sov i telt før vi gikk de 18 km tilbake igjen.

0000f0619

00000042

00000348

Her er et par bilder fra turen til Kalalau strand.

Aloha!

Velkommen til min nye hjemmside

12. March 2015 12:59  /  2015, Diverse

awhCbhLqRceCdjcPQUnn_IMG_0249 (1)

Etter ÅR med prøving/faile har jeg endelig klart å lage en hjemmeside jeg er stolt av. Denne siden viser mitt omfang av bilder, interesser og erfaing. Denne bloggen skal innholde siste nytt fra prosjekter jeg holder på med. Hjemmesiden er ikke helt ferdig enda, men jeg jobber på for å få den ferdig!